postheadericon Dieta bogata w błonnik

Bardzo często poszukiwana jest wśród wielu diet taka, która dostarczałaby odpowiednią ilość błonnika naszemu organizmowi. Przy czym należy pamiętać, że zbyt duże ilości tego składnika mogą wywołać biegunki. Nie należy więc w tej kwestii przesadzać. Chcąc jednak usprawnić proces naszego trawienia przede wszystkim należy wzbogacić dietę o brązowy ryż, warzywa strączkowe, a także musli czy jabłka. Te pokarmy zawierają bowiem bardzo duże ilości błonnika, co powoduje, że przemiana materii jest lepsza, a my nie mamy problemów z nadmiarem kilogramów, a także z zaparciami. Oprócz tego pokarmy z błonnikiem należy popijać dużą ilością wody, co również jest korzystne dla naszego organizmu, a także wpływa korzystnie na przemianę materii. Duże ilości błonnika zawierają nie tylko surowe owoce i warzywa, ale także suszone owoce takie jak morele czy brzoskwinie. Błonnika warto także szukać w orzechach laskowych, maku, wiórkach kokosowych, a także pietruszce, pistacjach i chlebie razowym. Te produkty z pewnością nam pomogą.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Próchnica zębów choroba nie tylko dzieci
    Próchnica zębów jest chyba najpopularniejszą chorobą na świecie. Jest bardziej nasilona w krajach ubogich, w których ludzi nie stać na usługi stomatologiczne, jak również brakuje tam lekarzy z tego typu …
  • Różne wersje leków
    Dzisiaj można dostać leki bez recepty praktycznie na każdym rogu. Aptek dzisiaj nie brakuje nawet w malutkich miastach a do tego fakt sprzedawania niektórych leków bez konieczności konsultacji lekarza sprawia, …
Strony
Październik 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031